16 Şubat 2012 Perşembe

Mor kurbağa ile gelen mutluluk

Cluio ve Stancu’nun Orduspor’da olmasının da etkisiyle, Orduspor’un resmi sitesine ara ara göz atıyorum. Sitenin açılış sayfasında, son dönemlerde kullanılmaya başlanan başarılı illüstrasyonlar da ziyaretlerimi sıklaştırdı.

Bugün Orduspor’un sayfasında biraz daha ayrıntılı bir gezi yaptım ve Gödencan ile tanıştım. Gödencan, mor bir kurbağa...

Çocukluk kahramanı cururu kurbağası olan biri için, Türkiye’deki bir kulübün resmi sitesinde mor bir kurbağa ile karşılaşmak, büyük bir olay. Mutlu oldum, şaşırdım, inanamadım; nasıl anlatacağımı, gerçekten bilemiyorum.

Şöyle düşünün; son dakikalar hava buz gibi, maç 0-0 takımınız korner kazanıyor. Bu kesin son hucüm; sol taraftan korner kullanılıyor. Defanstan ileri çıkan oyuncunuz, vuruyor kafayı ve gooooool. Maç kaleci degajıyla bitiyor.

Ya da çok sevdiğiniz eski bir kitabın ilk baskısını bulmuşsunuz. Anlayacağınız, mor kurbağanın etkisi büyük oldu bende.

Sitede Gödencan’ın maceraları isimli bir bölüm var. Şimdilik 9 tane karikatür yer alıyor. Umarım yenileri eklenir. Futbol meraklısı bu mor kurbağa ile çocukluğumda tanışsaydım, kesin Ordusporluydum.

Bir notum var: Zıpla, zıpla; zıplamayan ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder